tirsdag den 10. september 2013

Undskyld og update!

Hej dejlige læsere.

Det er godt nok lige noget andet at starte i 2.g - der er en del flere lektier, en del flere afleveringer, på meget kortere tid. Det skal så lige skyndes at siges at man bliver taget mere seriøst, og derfor er 2.g også lidt sjovere, i følge mig i hvert fald! Derudover skal jeg torsdag til fredag på en obligatorisk cykeltur, 50 km til Sverige, og 50 km hjem igen.
Derfor har mit hovede og min tankegang været alle andre steder end bloggen, hvilket jeg selvfølgelig beklager.

Jeg har nu fået lavet alle mine afleveringer, og så vil jeg lave lidt planlagte indlæg til jer, I har jo ikke engang fået min gallakjole at se! Shame on me! Så bloggen ikke går helt i stå, når jeg er i det svenske land.

Derefter vil jeg gå i bad og skynde mig i seng, så jeg kan være rigtig udhvilet, i morgen starter vi nemlig ud med orienteringsløb :-/

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...