søndag den 29. september 2013

Nyt projekt; kærlighedsuge

Jeg er fyldt med kærlighed og jeg tænkte at jeg ville dele lidt af dem med jer, her på bloggen.
Så fra i morgen af, vil der komme mindst ét indlæg om dagen, vedrørende kærlighed på den ene eller den anden måde.
Der kommer til at være lidt om min kærlighed, kærlighed til materielle ting, love quotes og en give-away, som et symbol på min kærlighed til jer og bloggen.
Det skulle være i den kommende uge, da det jo så ville slutte på søndag, hvor jeg har været sammen med min kæreste i 4 måneder. Så derfor har I ikke fået noget at vide før, fordi det var noget jeg fandt på her i weekenden.

Kærlighed er simpelthen alt i verden, og ligesom meget som vi har brug for mad og vand til at overleve, ligeså meget har vi brug for kærlighed til at overleve - og det er videnskabeligt bevist!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...