mandag den 30. september 2013

Just ordered

Jeg fik lige et flip på ebay, og undskyldte overfor mig selv, med at det var lang tid siden :-D
Derudover, er det jo løn-dag.
Jeg skal desværre også bruge nogen penge i dag, da jeg skal have styr på det sidste inden galla.
Selvom det først er på fredag, kan jeg godt lide at have styr på alt i god tid.

To af disse ringe en i sort og en i sølv.

5 små ringe.

7 nye makeup pensler. 
Jeg arbejder mig stadig op i mod at have et fuldt Trendy sæt, fra Matas, som du kan læse om HER.
Men indtil jeg har dem jeg skal bruge, er dette sæt en meget god erstatning, da det har de nødvendige børster.

En sort kors ring, som jeg simpelthen bare synes var mega fed! 
Den findes også i sølv, men den er for lækker i mat sort.


Jeg skal i dag, efter skole, ned i byen, som før nævnt og have købt lidt ting, som jeg viser jer hurtigst muligt, alt afhængig af tid og lektier.
Min mor har lånt mit spejlrefleks kamera, så det bliver iPhone billeder, selvom jeg egentlig havde tænkt mig at jeg ville begynde at tage mig lidt sammen og tage nogen ordenlige billeder.
Håber at jeg kan få det tilbage snart, ellers må jeg låne min fars eller søsters.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...