mandag den 3. september 2012

Ad! Sygdom!

Jeg vågnede op i morges og havde simpelthen så ondt i min hals!
Jeg vågnede også flere gange i nat fordi jeg frøs og havde ondt i halsen.
Jeg stop så op og lavede en kop te. Jeg nåede lige ned på mit værelse, og så måtte jeg lægge mig ned fordi jeg var lige ved at kaste op eller besvime!
Min far vækkede mig så og jeg fortalte at jeg simpelthen ikke kunne gå i skole, og faldt så i søvn.
Jeg lagde mig til at sove og vågnede op klokken lidt i 12.00 - jeg var ikke rigtig sulten så jeg så lidt fjernsyn.

Efterhånden blev jeg sulten og ville forkæle mig selv lidt med noget godt og sundt at spise ;-)
Helt sundt blev det ikke, det endte med nudler, oliven og tomater.




Nudler med Sweet Chilli sauce! 
Mega lækkert! 


I går så jeg lige et enkelt Rune Klan show i mens jeg lavede negle.
Jeg fandt ud af at jeg havde nogle manicure-negle tilbage fra min ferie på Kreta.
så dem lavede jeg lige, indtil jeg køber nogle andre i løbet af uge som jeg tror jeg laver i weekenden.

Jeg så det røde show - 3-i-en. 

Negle :-) 


Weekenden står på fest, tøsehygge og så skal jeg en tur i lufthavnen.
Fredag er jeg alene noget af aftenen, så derfor kommer Simone et smut forbi og så skal vi bare lave negle og hygge og sådan.
Lørdag skal jeg til 18-års fødselsdag hos en fra min klasse.
Søndag skal jeg op og hente min kæreste i lufthavnen.
Så det bliver rigtig nok fedt! ;-)
Selvom han ikke er taget afsted endnu, glæder jeg mig til han kommer hjem ;-)

Det var alt fra mig i aften!
Nu vil jeg snart ud og spise lidt lasagne, og så skal der pakkes tasker, skal nemlig i skole i morgen, og så skal jeg hurtigt hjem og afsted mod Peter, og der skal jeg så i skole fra næste dag.
Så der skal planlægges lidt ;-)

xoxo!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...