onsdag den 5. september 2012

Pakkepost + New in!!

Jeg fik endelig hentet min kjole på posthuset!
Derefter var jeg i Helsingør med Simone fordi jeg lige skulle have lidt småting til weekenden.
Jeg skulle have nogle vipper til den fødselsdag jeg skal til hos en fra min klasse.
Jeg går normalt aldrig med vipper. En gang gjorde jeg hvergang jeg skulle i byen. Men så stoppede jeg med det, så nu tænkte jeg at jeg lige ville prøve igen, bare en enkelt gang.
Jeg skulle også have et par negle. Jeg elsker at have negle på, og jeg elsker at have forskellige former for negle og farver :-D

Vipper + negle!


Min kjole!!

Hjertet, er mærket og skal selvfølgelig ikke være der :-D


Jeg overvejer stærkt at tage den på til vores gallafest som er om en måned.
Hvad synes I?

Jeg skulle til tandlægen som i øvrigt gik rigtig godt. Det var min sidste gang inden jeg fylder 18 år. - som der i øvrigt er 4 måneder til i dag.
Men inden det var jeg lige en tur på MacD som ligger næsten lige ved siden af vores skole.

Happy Meal.


Jeg er stadig ret syg og sløv.
Jeg er alene hjemme noget af aftenen, så den står på nem varm mad og massere af te og TV.
Jeg skal først møde klokken 10 i morgen, så det er meget rart. :-)

Jeg har ikke mere for nu. Måske kommer der noget senere.
kisses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...