søndag den 23. september 2012

På vej hjem til mig!! :-D

Jeg har lige taget mig den frihed, og bestilt lidt lækkert hjem til mig.
Jeg har bestilt nogle bukser, en kjole, en ring og nogle hårnåle.
Her får i selvfølgelig billeder.
En kors ring har jeg længe gerne ville have, og så synes jeg at denne var meget fin.
Og i stedet for at den er helt flad og firkantet som rigtig mange er, så er denne mere rund, hvilket jeg synes gør den mere feminin.
25.-

Så har jeg bestilt disse hvide bukser, da jeg har tabt mig fra ale mine andre bukser. 
Jeg havde på et tidspunkt et par hvide bukser som jeg virkelig elskede, de gik desværre i stykker.
Jeg tror at disse ville være en god erstatning. 
De kan både se fede ud med stramt tøj, men også med en oversize bluse ned i bukserne som på billedet.

Så har jeg bestilt disse bukser, som jeg først troede var legins, med det er altså bukser, og så med en kontrast stribe ned langs siden. Jeg synes de er vildt fede og glæder mig til at have dem på! 


Derudover har jeg fundet mine næste købe, når de en dag er hjemme i min størrelse.

Lidt oversize men også stramme bukser. 
Faktisk kunne jeg godt tænke min hele sættet. 
Jeg synes nemlig også at blusen ser virkelig fed ud.
Men jeg kan også forstille mig at den er virkelig dejlig at have på en dag hvor man bare skal slappe af. 

Og så disse jeans, bare helt almindelige jeans, slim fit. 


Glæder mig til at få flere penge :-D

Derudover har jeg bestilt min vinterjakke hjem;



Modström Gone dunjakke. 
Jeg har valgt den i sort, fordi det var den jeg bedst kunne lide. 
Jeg skal betale halvdelen af den, så betaler min far den anden halvdel. 
Den kommer i løbet af denne uge, jubiiii!

Jeg har jo ligget syg i et længere stykke tid og jeg fryser hele tiden, især når jeg er ude. 
Derfor tror jeg det er bedst jeg snart klæder mig i en vinterjakke. 

På lørdag tager vi så en tur til Sverige, hvor vi skal lede efter vinterstøvler. 

Lad mig endelig hører jeres mening om tingene. :-)

Jakken; HER
Bukser og kjole; HER
Ringen; HER

Big love! 
Smil og verden smiler tilbage!!
God søndag <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...