mandag den 10. september 2012

En hurtig update!

Hej dejlige læsere.

Jeg ville lige give jer en hurtig lille update.
Jeg har haft en okay weekend.
Peter kom jo hjem søndag, så der var jeg sammen med ham.
Om lørdagen havde jeg været sammen med Simone og Alexander, og fredag lå jeg syg.

Jeg skulle have været til fødselsdag, men det kom jeg desværre ikke!

Det var virkelig dejligt at se Peter igen, selvom det kun var 4-5 dage vi ikke havde set hinanden.
Han havde købt en rigtig sød top med hjem til mig, tihi. Den kommer længere nede.

Jeg vil prøve at blogge så meget som muligt i de her dage.
Men allerede i morgen, tager jeg til Peter igen, og er til torsdag.
Jeg har selvfølgelig min computer med og kan jo godt lige lave et indlæg derhjemme.
Ellers bliver det mest fra mobilen højest sandsynligt.

Torsdag er jeg så hjemme, men så hele weekenden er jeg hjemme hos min mor, hvor jeg er alene.
Simone og Alexander og Simones kæreste kommer. Og så selvfølgelig Peter og jeg.
Vi skal have lidt mad og noget at drikke. Dagen efter skal vi indtil København.
Vi skal ind og kigge på skooooo, til galla :-D Til os piger selvfølgelig.

Lørdag er jeg bare sammen med Peter. Søndag skal jeg med min far og søskende, til lagersalg i hørsholm, ud og kigge efter en vinterjakke.

Jeg prøver alt hvad jeg kan at få blogget så meget og så ofte som muligt.
Så bær over med mig og mine mobilupdates!

Mine negle, som jeg netop nu er igang med at lave om :-D

Min dejlige t-shirt!!


Love herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...