søndag den 2. september 2012

Weekendens løjer!

Puha der har været gang i den i denne weekend!
Jeg er godt nok også glad for at jeg ikke har lektier for, så jeg lige kunne bruge til tid på bloggen.

Fredag var jeg til Introfest/X-fest hvilket var rigtig fedt!
Om dagen havde der været idræts dag så jeg var godt træt i for vejen.
Men vi havde jo valgt børnefødselsdag som tema og her kommer der lige lidt billeder!

Natalie - jeg havde skrevet på.

Emma - jeg også havde skrevet på.

Min trøje - Natalie havde skrevet på.

Vores fødselsdagsbord.

Drengene.

Pigerne.

Sarah! 

Josefine, Agnete, Johanna og Natalie. 

Agnete, Johanna, Nike, Natalie, Jonas og Lukas.

Min prinsesse jeg havde tegnet på! 

Mit hus, på bordet. 

Mit navn, skrevet på venstre hånd :-D 

Sarah og Emilie. 

Mig og min prinsesse kop :-D 

Simone der havde tegne på mig! 

Simone og jeg! 

Simone og Louise.

Ben der bliver tegnet på :-D 

Louise med fregner! 

Simone med fregner! 

Ben igen ...

Pigerne <3 

Simone og Louise.

Piger <3

Pigerne og bjørnen ... 

Emil og jeg, på mac'en! 

Louise og Simone på Mac'en.

Næste morgen.... 

Tusch over det hele! 

Lørdag havde jeg en masse tømmermænd, og mig og min kæreste tog så i biografen.
Først inviterede han ud og spise, sushi buffet!
Jeg må nok indrømme at det er vores livret!
Bagefter tog vi i biografen og så "The Expendables 2"
Den kan virkelig godt anbefales!! Nej hvor var den sjov og god.
Det er virkelig en skide god film, jeg kunne sagtens se den to gange!
Der fik jeg så ikke rigtig taget nogle billeder, kun lige ét.

Min skat <3 
Snart 5 måneder! 


Som tidligere nævnt, vil jeg nu lave negle og så vil der komme billeder senere, forhåbentligt!
Nej hvor jeg elsker at have fået skrivebord! Jeg sidder meget bedre og det er ex, meget nemmere at lave negle!

Big love!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...