tirsdag den 25. september 2012

Get to know me!

Jeg ved at jeg har haft en masse om dette, under min 100 dages udfordring.
Men det er nu ved at være et halvt års tid siden, og der er vel kommet nogle nye læsere til undervejs :-)
Derfor tager vi lige en hurtig runde!


Du hedder: Jeg hedder Nicoline.
Højde: ca 170 cm
Alder: 17 snart 18 år :-D
Kælenavn: Nico
Har du et kæledyr?: Ja har 2 katte og 3 killinger
Afhængig af: min bedste veninde, min kæreste, min mobil, kontakt til omverdenen.
Hvad får du oftest komplimenter for? Mine øjne.
Griner du nogle gange når du er alene? Ja da! 
Hvad står der i den sidste SMS du fik? Ja, ring skat.
Hvor bor du? Hornbæk
Trives du der? Ja, det er da fint nok.
Sprut, cider, vin eller øl? Alt andet end øl...
Bliver du nogensinde for fuld? Ja
Hvordan tager du telefonen? Det kommer meget an på hvem der tager den eller ringer.
Hvem ringede du til sidst? Min bedste veninde.
Antal timers søvn i nat: hmm, 6 timer vil jeg tro, afbrudt :-( 
Hvornår har du det bedst? I selvskab med dejlige mennesker! 
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: sort og nude/neutrale farver
Hvad synes du om dine fødder? Små og søde ;-)
Hvad savner du? Ja, jeg savner min bedste veninde og så savner jeg også min kæreste.
Favoritdrik om morgenen? Juice!!
Hvornår plejer du at gå i seng? 23.00 deromkring
Er du genert? Det kommer an på hvem det er sammen med.
Dyrker du sport? Nej, desværre ikke. 
Hvad er det værste du ved?Sygdom, og løgnagtige venner
Hvilke hårprodukter bruger du? Shampoo og balsam, hårkur, hot straight spray, root lifting, hårspray
Grønne eller røde æbler: Grønne
Hvem ringer du til når du er vred/ked? Min kæreste eller Simone
Hvornår stod du op i dag? klokken 8.00 
Har du sovet i din egen seng i nat? Nej, i min kærestes. Næsten min.
Er det okay at græde? Ja
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Shoppe og tage ud på en laaaang rejse. Resten i banken.
Hvornår står du op i weekenden? Meget forskelligt 10-11 tiden hvis jeg ikke har været i byen.
Er du piercet nogen steder? Ja, navle, tunge og ørene.
Har du nogen tatoveringer? hvor? Nej desværre ikke. Men vil så gerne! 
Vil du giftes? JA! 
Vil du have børn? Åh ja, elsker børn!
Er du god til at lave mad? Det synes jeg, at jeg er, når det ikke lige brænder på.....
Har du flyskræk? Jeg er enormt højdeskræk, så jeg skal ikke sidde for tæt på vinduet. og så hader jeg at lette og lande... Ellers ikke :-D
Er du musikalsk? Nej overhovedet ikke! 
Hvad drikker du når du er tørstig? Vand, helt iskoldt! 
Kan du lide sushi? Ja! Jeg elskeeeeer sushi! 
Hvad spiser du helst når du ser film? Chips, popcorn eller lakrids.
Bor dine forældre sammen? Nej.
Er du et morgen- eller aftenmenneske? Aften, helt klart aftenmenneske! 
Hvad farve er dine øjne? Brune.
Har du nogensinde grædt dig i søvn? Ja.
Hvor ofte motionerer du? Nej, ikke endnu :-( 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...