torsdag den 27. september 2012

Pakkepost!!

Jaaaa, så kan mit tøjskab, blive fyldt lidt mere op!
Jeg fik min pakke hjem fra nelly i dag.
Dejligt dejligt med nye ting!

Nu mangler jeg kun en pakke, da jeg lige fandt et par bukser dagen efter jeg havde bestilt. Ups...
Den er også på vej :-D

Hårnåle og min ring. 

De sorte bukser. I noget meget andet stof end jeg havde forstillet mig! 
I kommer til at se dem på, de er lækre! 

De hvide bukser.
Dem kommer i selvfølgelig også til at se på. 


Jeg skal helt klart lave nogle outfits for jer, meget snart.
Også når jeg får min andre bukser.
I morgen skal jeg til kultur nat i Helsingør med nogle søde piger.
Der kommer vel også nogle billeder på et tidspunkt, jeg har en lidt travl weekend.
Lørdag skal jeg nemlig en tur til København, og søndag skal jeg til fødselsdag.
Jeg håber jeg kan nå lidt på bloggen lørdag.

Kyssss!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...