fredag den 21. september 2012

Sygdom der bliver ved!

Jeg har nu ligget syg i næsten 3 uger, og det går hele tiden op og ned.
Så troede jeg liiige, jeg var ved at blive rask, og have det godt, men nej. I går vågnede jeg op og følte jeg havde influenza.
Jeg tog alligevel i skole, men da jeg så kom hjem til min mor og skulle passe mine søskende, blev jeg virkelig træt og dårlig, og jeg tror også jeg havde lidt feber, og er så blevet hjemme fra skole i dag.

Rigtig øv, at jeg for en gangs skyld havde en weekend helt uden planer, jeg skulle bare ligge og se film og putte med min dejlige kæreste, men det bliver nok heller ikke rigtig til noget.

Det er rigtig øv sådan noget.

Nogle der har nogle tricks til hurtigt at blive rask, eller måske selv ligger syge lige pt.?

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...