mandag den 3. september 2012

Winter-wantings!!

Hello darlings!

Jeg ved godt der er lang tid til vinter.
Men jeg bliver altid ked af det og halvtræt og depri når sommeren er ovre, og det bliver efterår.
Derfor er jeg blandt andet allerede nu begyndt at tænke over hvad jeg skal give folk i julegave, og spare sammen til det.
Jeg har også bare lige en halvårsdag at spare sammen til. Men jeg er total orden og et struktureret menneske, så jeg har styr på det hele  ;-)
Men så snakkede min far om at vi en dag i oktober tager et smut til Malmö og kigger på vintertøj, sko og jakker. Jeg er blevet "lover" et par Timberland støvler og så skal jeg lige se hvad jeg finder af jakke derovre.
Men her er mit "drømmeønske" hvis man kan sige det....


Jeg vil så gerne have en Parajumpers jakke. 
Jeg synes simpelthen at denne her er SÅ flot og lækker! 
Den er set lige her!

Det er disse støvler som jeg simpelthen så gerne vil have.
Simone, min bedste veninde har dem i korte. 
Jeg har aldrig hørt hende fryse i dem. 
Jeg skal dog lige prøve dem først, selvfølgelig. 
Men derudover skal jeg lige se om mine ben bliver for korte i dem. 
De er set lige her!


Hvad synes I? Og er der nogle Winter-Items I kan anbefale? 


Derudover var jeg på Nelly.com i dag, fordi jeg i morges fik mail om at de havde fået helt nye udsalgsvare. Jeg fandt noget undertøj, ret billigt, men desværre ikke i min størrelse. Så det må jeg vente med indtil jeg alligevel skal købe det. Så kan det være jeg er heldig det er kommet tilbage i min størrelse. 
Men jeg fandt en enormt flot ring, og en fantastisk kjole som jeg bare må eje, når jeg får pengene! 

Milly Ring til kun 79kr. 
Synes bare at den var rigtig fin, og så har jeg flere gange kigget på den. 

Den her Bandeau-kjole som jeg simpelthen bare synes er så fin! 
Den skal bare ind og hænge i mit skab! Jeg elsker den bare! 

Ringen og kjolen er som sagt fra Nelly.com

Hvad synes I om de sidste to ting?

Love and kiss! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...