onsdag den 10. oktober 2012

Efterårsferie-pause.

Som I jo nok ved er det efterårsferie lige om 48 timer!
Det er fandme dejligt! Jeg har virkelig brug for ferie, bare stresse heeeelt af!
Jeg er ret stresset over skole lige for tiden, jeg får ikke sovet så godt om natten, og så er jeg meget træt næste dag og døjer med hovedpiner, hidsigt temperament pga. søvn mangel.
Jeg har det bedst med at være hjemme hos min kæreste, jeg har det ikke så godt hjemme hos mig selv.
Private årsager som jeg håber I vil forstå.

Jeg tager så hjem til min kæreste igen i morgen aften og fredag skal vi i Tivoli.
Lørdag tager vi så til Jylland, over til hans far. Meget spændende det er første gang jeg skal møde ham!!
Og jeg ved endnu ikke hvornår vi kommer hjem derfra.

I vil blive holdt opdateret, da jeg planlægger at lave nogle planlagte indlæg ;-)
Men så vidt muligt også over telefon.

Jeg er nok derfor ikke personligt så meget til stede på bloggen, den næste uges tid.
Det håber jeg I vil forstå.
Jeg har brug for at stresse ud og slappe helt af.
Mon ikke man kan det i Jylland ;-)


Big kisses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...