søndag den 21. oktober 2012

Øv, ferien er slut!

Godmorgen dejlige læsere!
Eller god formiddag!

Jeg nyder lige at det er sidste dag i ferien.
Jeg sov ikke så længe, men jeg har bare mere eller mindre ligget i sengen siden jeg vågnede.
Jeg skal bruge dagen i dag, på at rydde lidt op og gøre klar til skoledag i morgen.
Så skal jeg have lavet min samfundsfagsopgave færdig. Vi har partidebat i morgen.
Puuuuh! Ikke lige hvad jeg orker!
Min kæreste har jo været på introtur hele weekenden, og de er færdige nu, men han skal (desværre, for mig) hjem til en ven, havde ellers håbet på at han kunne komme og hygge om mig!

Jeg synes vejret er lidt gråt i dag, lige en dag der egner sig til hygge under dynen med popcorn og film!

Chokolade jeg fik af min kæreste <3













Jeg ser ham først på onsdag...
Piiiiv, det er lang tid siden, vi har skulle undvære hinanden så længe, det er også mærkeligt når vi lige har nærmest boet sammen i to uger.

Kender I det? 

Nå, nu vil jeg vende tilbage til min opgave, og måske pleje mig selv lidt senere.
xoxo!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...