tirsdag den 2. oktober 2012

Weekenden.

Øv at den sluttede så hurtigt!
Jeg føler at jeg næsten ikke nåede at opleve den!
Eller jo, det gjorde jeg i den grad, men forstå mig ret, den forsvandt ret hurtigt!

Fredag var jeg jo til kultur nat, og jeg synes lige I skal 2 outfits, et jeg havde på i skole og et om aftenen.


Skole outfit
Mine nye bukser fra Nelly.com

Hvid top // Sparkz 
Grå trøje // H&M


Aften outfit
Ring // Nelly.com

Top // Fishbone

Bukser // Nelly.com



Da jeg havde gjort mig klar tog jeg ned til Simone sammen med Victoria og Louise.
Vi fik drukket lidt alkohol, og kom godt på vej i hegnet, da vi halv 12 tog mod Helsingør.
Vi mødte en masse vi kendte og startede ud med at tage på Annexet.
Bagefter gik vi ned på Manhatten, hvor vi var til resten af aftenen.
Louise og Victoria, tog videre på retro, og Simone tog ind mod København.
Jeg sad tilbage på manhatten og drak med nogle af de søde drenge, som jeg gik på skole med sidste år, Tobias, Mark og min kæreste.
Da klokken var lidt i 4 tog vi hjem med natbussen.

Dagen efter stod jeg op og tog indtil København med min far og søskende, jeg fik også en rigtig fed skjorte med nitter på, men den fik jeg ikke lige tager billede af, det må I have til gode ;-)

Billederne fra kulturnatten er rystede og slørede og ikke rigtig noget værd, så det ville ikke være så nyttigt at slå op herinde ;-)

Det var alt for i aften, må hellere vende tilbage til lektierne.
Godnat sweethearts.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes du har en fed Header!!
    - Jeg har valgt at følge med i din blog fremover.Så egentlig ser jeg bare frem til flere indlægs fra dig :-).

    håber du vil tjekke min blog, og måske følge den hvis den er god nok.<3
    http://amazingtyping.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for din søde kommentar!!
      Dejligt at du følger.
      Jeg vil tage et smut forbi din blog ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...