tirsdag den 30. oktober 2012

Endelig samles flokken!

Jaaaa, på fredag holder vi opvarmning hos mig, i anledningen af at det er J-dag!
Det er alle mine dejlige drenge og piger der samles.
Martin, Oli, Søren og Peter - fra som jeg kender fra 10. klasse
Og så er det Amalie, også fra 10. klasse
Og så er det Simone, min bedste veninde og Louise som jeg kender fra Gymnasiet og Victoria som er Louises veninde og nu også min og Simones.
Skide hamrende hyggeligt bliver det!
Jeg glæder mig så meget til at se alle mine gamle venner igen, fordi det er virkelig lang tid siden, og så glæder jeg mig og til at hygge med pigerne.

Senere på aftenen, slår vi måske lige forbi på manhatten, og ellers så skal vi på Retro! :-D
Yaaay. Jeg glæder mig så sindsygt!






Lidt billeder fra en gang hvor vi var sammen. 
Jeg har mange mange flere, men dem har I jo nok set. 


Der skal nok komme nogle billeder ind, efter fredag :-D

Skal I også fejre J-dag? Hvor henne?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...