torsdag den 4. oktober 2012

New in // Klar til Gallaaaa!!

Jeg tog lige et smut til København og mødtes med min far.
Vi skulle kigge på de sidste ting til min Gallafest i morgen.
Så jeg endte med at få nye sko og en cardigan, hvis nu det bliver lidt koldt.

Jeg var som altid meget i tvivl med hensyn til sko.
Jeg fandt selvfølgelig 4-5 par som ikke var der i min størrelse, før jeg fandt dem her;

Det var det første par, som jeg virkelig faldt for! 
De var der dog kun i 40 og op efter.

<3

Mit endelige par!

Klassiske og sort og flotte. Elsker dem! 

Og min cardigan, bare en helt almindelig sort og enkel.


Bagefter tog vi toget hjem og stod af i Espergærde, hvor vores bil holdt.
Så tog vi på kineser restaurant, og spiste buffet. Rigtig lækkert.
På lørdag har vi aftalt at vi skal spise sushi og en tur i biografen.
Vi skal bare have lidt kvalitets tid :-D

Så her til aften, skal jeg lige bestille biograf billetter, og vaske lidt tøj.
Så skal jeg pakke taske til i morgen og så skal jeg lave negle.

Hvad synes I om mine sko?? 
Og hvad skal I lave i aften, har I også en Galla der venter?? 

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...