tirsdag den 30. oktober 2012

På vej til mig!

Jeg har haft nogle problemer med nelly.com.
De havde holdt på nogle af mine penge, fra en vare jeg ikke skulle have alligevel, (lang historie)
Men jeg fik dem så endelig frigivet, og fordi det har taget over en måned for mig, så fik jeg 100 kr. til at shoppe for. Virkelig dejligt, så jeg har lige brugt rigtig lang tid på at finde ud af hvad jeg skulle have.
Det endte selvfølgelig med en kjole... Ups... Jeg elsker bare alle deres kjoler! I sær dem der er på udsalg. Så jeg fik en rigtig flot kjole til 120kr.



Jeg skal over til Jylland, mellem jul og nytår og starte på kørekort, hos min kærestes far.
Vi tager nok af sted 2.juledag og kommer hjem, dagen inden nytårs aften.
Derfor har jeg ikke, som jeg plejer, tid til at komme til københavn og nyde julen og finde nytårs kjole med mine piger. Det er jeg rigtig ked af, men sådan må man jo ofre lidt en gang i mellem. :-)
Jeg har fundet den her, men også en anden rigtig flot kjole, som jeg godt kunne finde på at købe også.

Hvilken en af dem det bliver til nytår, må jeg jo så finde ud af, men den anden kan jeg bruge når jeg skal holde min 18-års. Ihh jeg glæder mig.

Alt det, kommer I sikkert til at høre mere om, da det er en rigtig stor begivenhed for mig!

Nå, men ud over denne flotte kjole, så købte jeg også to øjenskygger.
De kostede 29.- for hver, det er bare en enkelt ferve, men det kan man altid bruge.
Så dem købte jeg også, og dem skal der nok komme billeder af, så I kan se hvordan de ser ud, og nok også en lille "anmeldelse" hvis man kan sige det sådan :-)

XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...