onsdag den 10. oktober 2012

Galla! // Weekend // Halvårsdag

Undskyld det har taget så lang tid for mig at få lagt galla billederne ud.
Jeg har boet hos min kæreste siden søndag og er først kommet hjem i dag.
Jeg troede jeg kunne gøre det i går mens han var til fodbold, men mandag i skolen, lykkedes det mig at ødelægge min oplader til min computer.... Super fedt!

Så der kommer nogle billeder nu.
De er vidst lidt blandede...

Natalie <3 

Pigerne til middagen.
Tak, Emma! 


Pastaskrue der er røget på gulvet.

Sarah <3

Maia <3

Nogle af drengene.


Sarah og Andreas <3 


Skatterpiger! 





I min gallakjole.

Pigerne <3

Drengene <3

Hahaha, fulde! 


Det var en dejlig aften, bortset fra vejret. :-(
Jeg kom dog ikke i byen, men tog en taxa hjem med min far.
Dagen efter havde vi tømmermænd, men vi tog ned og hentede sushi, og tog et smut i biografen. 
Vi så, "Sover Dolly på ryggen" den var simpelthen skide sjov og virkelig god! 
Den kan klart anbefales.




I mandags havde mig og Peter været kærester i et halvt år.
Han mor var ikke hjemme så vi skulle selv finde på mad.
Vi ville først have lavet burgere, men vi orkede ikke lave mad, så vi tog ud og spiste sushi.
Vi skulle så også lige at smut i biografen. 
Vi så "Looper" den var også virkelig virkelig god! 
En helt igennem action film! Den var dog også lige sørgelig til sidst, men det er svært at forkalre hvad den handler om, det er lettere bare at skulle tage ind og se den ;-) 

I gave fik jeg simpelthen den smukkeste halskæde! 
To hjerter, flettet ind i hinanden nærmest. 
Den ene med sten i og den anden uden. 
SÅ flot! 

Jeg elsker det! 
Jeg synes det er så flot! 



Hvad har I lavet i weekenden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...