fredag den 19. oktober 2012

Tilbage igen!! // New in // Surprise!

Yaaaay, er tilbage på bloggen, efter godt og vel en uge.
Jeg har jo været en tur i Jylland, ovre og møde resten af min svigerfamilie ;-)
Jeg har en masse gode ting at vise og lidt at fortælle.
Jeg fik dog ikke rigtig tage nogle billeder i Jylland, mest forbi min telefon lå på værelset, mere eller mindre hele tiden.

Jeg kom så hjem igår efter 6 timer i tog, og skulle op og spise hos min mor, og neeeej det var dejligt at få mors gode mad. Det smagte psyko godt! Vi fik culotte steg og kartofler! Mmmmmmhums!
I dag kom jeg så endelig hjem, efter 2 uger hos min dejlige kæreste!

Min far og mig blev enige om at jeg manglede sko og så købte han lige et par lave converse sko, star player. I sorte. De var på tilbud til 200 kr., på sneakershop. Så fik lige sådan et par i sorte.
Så manglede jeg også vinterstøvler, og vi tog et smut til Helsingør, i Intersport for at kigge efter nogle.
Jeg ville først have haft en unisex model, fra mckinley. Men de var der selvfølgelig ikke i min størrelse, da det var unisex, og jeg nærmest skal ned i børneafdelingen :-(
Men så fandt jeg pigemodellen. Jeg synes faktisk at de var rigtig fine, selvom der er mange der siger noget andet. De var lige mig! :-D
I får lige lidt billleder.






Er de ikke fede??


Så gik vi ellers lige rundt i Helsingør, vi købte nogle film, jeg fik "Alle for en" Som jeg så for hundrede år siden da den var i biografen, og nu ville jeg gerne se den igen!

Så tog vi på cafe, og bagefter tog vi til Hornbæk og handlede.
Og jeg har simpelthen taget et valg.
Jeg vil farve mit hår mørkt igen!
Jeg elskede det simpelthen da jeg var helt mørkhåret!
Nu tænkte jeg at jeg ville prøve igen :-D
Jeg ved stadig ikke helt om jeg tør, fordi det har taget mig et år at få min rigtige hårfarve tilbage!
Men jeg tror at jeg gør det i aften.... puha!



Ja, det her er nok det tætteste jeg kommer på halloween stemning! ;-) 



Er I, i halloween stemning?? 
Synes I jeg skal farve mit hår?? 




Big loooooove! 

2 kommentarer:

  1. Hvis du fortryder, kan du putte color b4 i håret. Det fjerner uønsket hårfarve :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Puha, jeg sidder lige nu og kan ikke rigtig finde ud af om jeg fortryder....
      Jeg prøver lige en månedstid og ser hvordan det ender. Ellers så tak for rådet! :-)
      Er det nok der virker efter længere tids hårfarve ved du det?

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...