lørdag den 20. oktober 2012

I'm on the dark side!

Uha! Jeg farvede mit hår i går aftes, og til at starte med var jeg rigtig ked af det og havde lyst til at klippe det af og tude over det! Det var næsten helt sort, og så havde jeg intet makeup på, så kontrasten også fra det lyse til det mørke var så stor!

Men i dag gik jeg i bad og fik vasket det sidste spildfarve ud og har fået lagt noget makeup, ja så er det faktisk slet ikke så slemt, og nu er jeg ret glad for det!

I går aftes.


I dag. 


Så tog jeg lige et smut med min far ned til byen, hvor han lige skulle ind og have en ny keddel, og så smuttede jeg lige i matas, og købte nogle ting til at passe mit hår.

Jeg købte også lige en øjenbrynsblyant, så jeg ikke ser helt mærkeligt ud! 

Så har jeg købt en hårmaske til farvet hår. 
Jeg skal også ned og have investeret i shampoo og balsam til farvet hår.
Så bliver mit hår helt silkeblødt! 
På et tidspunkt, tror jeg også at jeg skal have den hårmaske til glansløst hår.


Men når man som mig ikke har noget arbejde..... så er det svært!
Jeg får nogle penge af min far hver måned, og i de to næste måned skal jeg lægge en masse penge til side til julegaver :-D

Men der er tilbud lige for tiden, så det er nu jeg skal slå til :-D


Om lidt skal jeg til at lave negle, og i aften skal vi over og spise hos min onkel.
Det er hundrede år siden jeg har set dem og for en månedstid siden fik de vores ene killing.
Så den glæder jeg mig også til at se!

Hvad skal I lave på en dejlig lørdag som i dag? 
Og hvad synes I om mit hår?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...