tirsdag den 16. april 2013

En tur i Ikea.

Nu får I lige lidt room tour, og lidt room inspiration.
Jeg vil jeg helst gerne have at der sker noget hele tiden på mit værelse, ellers så keder jeg mig.
Så jeg fik lokket min far med i Ikea, hvor jeg skulle have hylder så jeg kunne lave det lidt hyggeligt.

Da jeg var der ude fik jeg ham også lige overtalt til at købe dobbelt dyne, både til mig og min søster, så sådan en lækker en har jeg også fået mig.
Det har altid irriteret mig at have to dyner, især da jeg havde en kæreste, da man helst ville ligge under samme og putte, så var det bare ikke muligt fordi der ikke er nok dyne til begge. Det problem får jeg forhåbentlig ikke nu med en dejlig lækker dobbeltdyne, den er endda for stor til min seng. :-D

Jeg er rigtig glad for det arrangement jeg har fået lavet med to hylder, det er rigtig feminint, og ligesom jeg gerne ville have det. Jeg skal snart have malet et billede mere, som er lidt i kontrast, med det army grønne "swag" - men mere om det når jeg får taget mig sammen.

Her er der billeder;

Skulle lige vågne, op efter en 4 modulers-dag med fysik og historie blandt andet. 

Min dejlige nye dobbeltdyne. 
Men sengebetræk koster liiige lidt mere end hvad jeg havde regnet med, så jeg tog det billigeste som var på tilbud :-D 
Dynen kostede 189kr. og betrækket 59kr.

Mine nye hvide hylder, som kostede 69kr. stk.
Nu har jeg lidt mere plads på min reol, som ellers før har været godt proppet. 
Plus at jeg nu ikke vælter alting ned, bare jeg skal skifte et stik. - Skide smart :-D 

Det er måske ikke så tydeligt, men jeg har rykket mine flotte cocktail glas og min Chivas Regal op på hylden og stå, så man kunne se dem flot og tydeligt. 

Min koge bog jeg fik af min mor i fødselsdagsgave, og to små malerier jeg malede for 100 år siden. 

Yndlings kenzo parfumer, som desværre ikke dufter rigtig af andet end sprit efterhånden. 
Men som jeg bare synes er så flot at jeg nægter at smide den ud. 
Det maleri der betyder aller mest for mig, som er malet af min bedste veninde, med vores sang, skrevet på, og vores veninde ring, som var lidt for stor til mig, så jeg valgte at bruge den på denne måde. 



Der kommer forhåbenlig også et indlæg i aften om lidt nye ting jeg har købt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...