mandag den 8. april 2013

New in!

Nu er tiden kommet til at vise jer hvad jeg fik købt mig inde på fisketorvet.
Jeg er simpelthen så glad for det hele.

Jeg ville så gerne have haft nogle nye hvide jeans inde fra H&M - men selv den mindste str. var for stor til mig, jeg ved ikke helt hvad der sker...

Så dem fik jeg desværre ikke. Men her er hvad jeg fik i stedet for;

En ny hårfarve jeg vil prøve at farve en af dagene. 
Syoss, 59kr.

En Buddha, fra Bahne til 35kr.
To stearinlys holdere (fyrfadslys), også fra Bahne til 15kr. stk.

Grå cardigan, fra Saint Tropez, 199kr. 
Men min mor og jeg delte og fik 2 for 349kr.

Sød top fra H&M til 69kr.

Sød bluse også fra H&M til 79kr.
Tror jeg laver et outfit med den i morgen. 

Helt Basic bh også fra H&M, til 129kr.

Sød bh fra H&M, 79kr.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...