onsdag den 24. april 2013

Pakkepost + new in!

Jaaaaa! Så fik jeg lige lidt flere dejlige pakker helt fra Kina!
Jeg kan ikke beskrive min kærlighed til eBay og hurtig levering!

Her er hvad jeg har fået i dag

4 pakker.

I den første, var der min fine lille ugle halskæde! 

I den anden, var der mine leggins, som jeg lige skal prøve lidt senere.
De skulle vidst være ret elastiske. 


Tredje pakke, var mit fine lille armbånd, som jeg har bestilt igen i sort :-D 

Fjerde pakke indeholdte min nye pung/clutch som jeg tænker er rigtig fin til en bytur, eller hvis man bare lige skal have sin telefon, og lidt penge og en pakke cigaretter, så kan den bare have det hele! 


Alt hvad jeg mangler fra 1 april, er mine falske øjenvipper.
Så mangler jeg selvfølgelig også det som jeg bestilte for en uge siden.
Jeg glæder mig meget til det kommer!
Håber at mine øjenvipper kan nå at komme i denne eller næste uge.

Efter skole var jeg lige et smut i byen.
Jeg ville ned i Creme de la Creme og købe den Herôme neglelak jeg så gerne vil have.
Jeg var der nede i mandags, hvor hun sagde at den ville være kommet hjem til i dag, meeeeeen det var den selvfølgelig ikke!
Så nu lovede de at ringe til mig, når den var kommet hjem, så jeg kunne komme ned og hente den.
Men jeg gik videre for jeg skulle også have lidt andre ting.
Købte lidt kedeligt basalt, så som stifter til mine stiftblyanter, vatrondeller, og shampoo.

Men jeg skulle også købe lidt makeup fjerner. 
Jeg har kun haft sådan noget gele agtigt noget på det sidste, og det er jeg simpelthen så træt af! 
Nivea's er bare den bedste makeup fjerner, efter min mening. 

Så skulle jeg have lidt neglelak, til når mine egne negle bliver lange og flotte. 


Nu tror jeg at jeg vil se "Californication" på netflix, og måske også være lidt kreativ.
Jeg opdatere jer senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...