fredag den 26. april 2013

New in

Min far, mine søskende og jeg, kørte ud på "Elliots" i dag, Lagersalget i Hørsholm, hvis I ikke kender det.
Det var meningen at vi primært skulle lede efter jakker til min søster og jeg, eller kjoler til et bryllup vi skal til her til sommer.
Men vi fandt noget andet i stedet. Der var sindsygt mange mennesker og ikke så mange nye ting, men fandt da to ting.

Lidt oversize bluse fra Soaked. 249kr.

Detajle på ærmet.

En t-shirt også fra Soaked. 149kr. 


Soaked kunne meget nemt gå hen og blive et af mine yndlingsmærker, de har rigtig meget fint tøj!
Og de har rigtig meget fedt tøj ude på Elliots. Jeg kan altid finde noget hos Soaked.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine trøjer(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, jeg er også meget glade for dem!
      Det vil jeg gøre.
      xo

      Slet
  2. SUper blog :-)
    - Og er vil med dine køb :)


    Kig hvis det lyster: Janni // http://jannijanainakristensen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er jeg meget glad for at du synes.
      Jeg er også ret tosset med dem.

      xoxo :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...