torsdag den 4. april 2013

Endelig!!

Nu har jeg endelig fået bestilt noget remover til mine hårextensions!
Jeg kan næsten ikke vente til at det kommer.
Jeg glæder mig så meget til at få mit eget hår tilbage, og bare pleje og passe det.
Jeg må indrømme at jeg er lidt skuffet, jeg har kun haft det i i lidt over 2 måneder, og det er simpelthen så slidt og ødelagt. Hver gang jeg redder mit hår, knækker det og falder af, jeg støvsuger hver dag, fordi det ligner en hunderedde, på mit værelse.
Jeg mistede de to første totter i mandags, så det var lidt et tegn til mig tror jeg ;-)


1 kommentar:

  1. Hej søde ;)
    Ofte holder det jo ikke længere, men det er klart at det altid vil skade håret! Nogle metoder er dog mere skånsomme end andre, kan ikke huske hvilken en du har? Men det må være lime metoden (hot fusion). Den skulle se naturlig ud, som den jo også gjorde, men lim i ens eget hår er ikke en god ting. Igår var jeg hos stuhr i købmagergade og fik det blandt andet farvet, men jeg fik også en hårkur som bare har gjort mit hår silkeblødt, det kunne være dit hår trænger til det ;)
    Knus og håber du har det godt

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...