mandag den 1. april 2013

My biggest sin // eBay.com

Åh gud...
Jeg skal simpelthen stoppe med at kigge på eBay, jeg falder ALTID for noget....
Så hvad jeg har i min cart lige nu...


10 par af disse øjenvipper.

10 par af disse øjenvipper.

Den sølv, og den sorte af disse ringe. 

En ugle halskæde.

Kors øreringe.


En lækker lille clutch. 



Derudover ligger der et par faux leather leggins, og et ret flot lyserødt armbånd med charms.
Så ved jeg godt at jeg sagde jeg ikke ville gå med falske negle igen, men nu fandt jeg altså nogle der var ret flotte, som var ret billige, og ville være sjove til fest.

Jeg overvejer meget at bestille alt dette hjem for kun 140kr.

Link:
Øjenvipper, 12 forskellige slag, 10 par i hver pakke; HER
Ringe, 3 forskellige farver; HER
Ugle halskæde, 2 forskellige farver; HER
Kors øreringe, 3 forskellige farver; HER
Lille clutch, 3 forskellige farver; HER
Faux leather leggins, one size; HER
Leather bracelet with charms, 8 forskellige farver; HER
Negle, 30 forskellige, 24 stykker i hver pakke; HER

Hvad synes I?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...