tirsdag den 16. april 2013

New in, endnu en gang.

Jeg fik igen købt lidt ting og sager, som jeg selvfølgelig mente at jeg "bare" manglede og "måtte" have....... Helt sikkert ;-)

Endnu en top fra H&M - til 50kr. 
Jeg elsker de der jordnære farver, så derfor måtte jeg bare have endnu en, som også var noget andet end, altid sort og hvid.

Efter at jeg har valgt at stoppe med at gå med kunstige negle, har jeg valgt at kæmpe for at få mine egne lang og stærke og flotte. 
Jeg har før brugt Sally Hansen, men den jeg brugte på det tidspunkt, havde de ikke da jeg var i Matas, så jeg prøvede den her i stedet. 
(Det kan også vare at det er den, med at de bare har skiftet flasken)
Det man skal gøre er at lægge et lag (eller to) hver dag, oven på hinanden og så efter der er gået en uge, så fjerne det helt og starte forfra, indtil flasken er tom. 
Sådan får man det bedste resultet, så det har jeg givet mig i kast med :-D 
Det bliver spændende. 
Nå ja, den kostede 89kr. 

Så kom mine to små yndige ringe fra eBay. 
Jeg har egentlig kun tænkt mig at have en på af gangen, men i dag prøvede jeg med dem begge to, på forskellige måder. 

Og mine nye kors øreringe også fra eBay. 
Det her bliver lidt mere spændende, fordi normalt kan jeg jo næsten slet ikke gå med øreringe, fordi jeg har piercet mig selv så meget at jeg er blevet helt overfølsom. 
Men disse kunne jeg slet ikke stå for, og var også ved at købe dem i sort :-D 

Endnu et par solbriller fra H&M til 60kr. 

Jeg farver normalt altid mit hår med Syoss, men denne gang ville jeg prøve noget nyt. 
Så derfor prøver jeg denne og ser om det fungere. Jeg skal prøve og huske at lave en anmeldelse af den senere på ugen. Jeg satser lige på at gå ud og farve mit hår nu og så hoppe i bad og ned under min dejlige dyne. 
79kr i føtex.


XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...