søndag den 21. april 2013

Louise Christensen // Blogger // Negle

Jeg kender en utrolig sød og dygtig blogger.
Og her i weekenden skrev hun til mig, da hun havde læst på min blog, hvor utrolig gerne jeg ville have lange naturlige negle igen.
Hun har nemlig været neglebidder virkelig længe, men nu er det lykkedes hende at stoppe og få lange flotte negle, og jeg er grøn af misundelse!
Hun har nu lavet et utrolig inspirerende indlæg, med gode råd til hvordan man får lange negle, hvis man gør som hende.

Kom direkte til indlægget HER

Jeg har lige nuppet et billede fra indlægget.

Det er simpelthen bare disse enkelte ting hun har brugt. 
Jeg synes det er for vildt! 

Her er hvad jeg har indtil videre;

Mit næste køb hvad angår neglelak bliver helt klart en Herôme neglelak!
Hvis I ikke bor i nærheden af nogen butikker der forhandler dem, så er hjemmesiden HER - Gennem dette link kommer i direkte til den stærkeste negleforlænger, det er ikke sikkert alle har brug for den.
Men hvis nogen af jer, ligesom jeg, bor i nærheden af Helsingør, så kan jeg sige at Creme de la Creme har en del Herôme neglelakker.

Jeg ryddet også ud i mine neglelakker i går, fordi jeg har så mange halvtomme eller udtørrede, eller noget i den stil, så kan jeg aldrig finde dem jeg skal bruge.
Her er lidt billeder.

Her er alle de neglelakker jeg havde.

Her er dem jeg har tilbage efter at jeg har ryddet op i dem. 


Jeg vil aldrig mere købe depend. Jeg synes simpelthen ikke at det fungere.
Jeg kan måske godt købe en af dem med magnet eller dem man kan tegne med (ligesom den guld nede i hjørnet) men jeg gider virkelig ikke de normale mere.
Jeg synes at der er alt for lidt i, i forhold til prisen, og du kan kun bruge halvdelen, for enten er den tørret ud når du når der til eller også så er penslen ikke lang nok til at nå.
Rigtig irriterende og ærgerligt!
I stedet har jeg fundet mit yndlingsmærke, som I jo har hørt om før, Wet'n'Wild - de laver simpelthen de bedste neglelakker. De tørre på ingentid og der er næsten 3 gange som meget i for 5-15kr. ekstra.
Det kan eg altså sagtens leve med!

Så fra nu af er det kun de neglelakker der kommer med hjem hos mig. Selvfølgelig er Essie, OPI, Gosh osv. også velkommen ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...