søndag den 21. april 2013

New in // Pakkepost

Ja, her kommer lige endnu et indlæg om negle.
Men jeg har endelig fået mine negle hjem som jeg bestilte på eBay, og det er virkelig gået stærkt!
Thumps up for det da! ca. 14 dage så havde jeg dem i hånden.
Det er nok også derfor jeg allerede er kommet til at bestille nogle nye.


Med burberry print.

Nogle jeg bare synes var utrolig søde. 


Grunden til at jeg også bestilte igen, er at da jeg bestilte disse, var der ikke særlig mange, da de fleste var udsolgt.
Men nu har de så fået rigtig mange af dem jeg gerne ville have tilbage. Derfor måtte jeg slå til.
Jeg har købt 4 nye sæt og har kun givet 33 kr. for dem. Giv mig én god grund til ikke at gøre det?!
Hvis I vil tjekke neglene ud, eller bestille dem hjem til uhyrelig lav pris (8kr.) så skal I bare følge dette link.

Så var jeg også lige nede i byen, i går med min far.
Han skulle ind og rydde op efter en fest, og så kiggede jeg lige lidt i butikker. Jeg fandt selvfølgelig et tilbud i matas. Jeg bliver nødt til at lære at holde mig fra den butik!

Her er hvad jeg fik med hjem i posen denne gang.

Der var tilbud på L'oréal Studio produkter, til 20 kr. - Jeg kunne huske at jeg snart var ved at løbe tøs for både hairspray og varmebeskyttelse. 
Derudover købte jeg noget til at rense mit ansigt med da jeg virkelig har mangle det længe. Jeg døjer ikke med urenheder, men dette var den eneste der var uden parfume, hvilket jeg synes er bedst, mht. alt hvad du smøre i ansigtet! Men det gode ved den er at jeg bare kan mærke hvor meget den går ind i huden og renser! Det stikker sådan i huden. 54kr. skulle jeg af med. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...