søndag den 21. april 2013

Hvad jeg glæder mig til i fremtiden!

Jeg har blandt mine mange apps, selvfølgelig som mange andre, også en "Days until" 
Og jeg synes lige at I skal have indblik i hvad der sker i den nærmeste fremtid, som jeg glæder mig til! 

Jeg skal lige et smut til København, når jeg har fået SU og have lidt småting. 
Jeg vil helst ikke shoppe for meget, da jeg jo også snart skal til Berlin. 
Om 13 dage skal jeg til Laserdoom, med de fleste fra min klasse! 
Bagefter Laserdoom, holder vi fest, og vi er jo store fans af temafester, så denne gang bliver det S.T.R.E.E.T.L.I.F.E - det er blant andet det jeg skal på jegt efter i København, en bandana og en cap 
:-D 
Ja, så 4 dage efter laserdoom/fest - skal jeg jo til Berlin, og jeg glæder mig som et lille barn til juleaften! 

Jeg tænkte at det var meget smart, og at jeg ville lave sådanne indlæg, oftere. Hvad synes I?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...