søndag den 16. juni 2013

1 måned siden

Nu, eller i går er det teknisk set, har ikke lige nået at blogge før nu, der var det en måned siden jeg fik lavet min tatovering. Jeg er så glad for den, men bliver stadig helt overrasket, hver gang jeg ser den, fordi jeg glemmer at jeg har den. Man kan jo slet ikke mærke den, i modsætning til min tungepiercing fx., som jeg jo hele tiden kan mærke.


Jeg har haft rimelig travlt i dag. Min mor holder fødselsdag i morgen(idag) - og jeg har bagt cupcakes hele dagen stort set. I morgen skal jeg lave frosting til dem alle sammen og pynte dem. Jeg skal nok se om jeg kan huske at tage billeder og vise jer. Men nu vil jeg sove, så jeg forhåbentlig kan sove 7 timer :-D 

Kys kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...