lørdag den 8. juni 2013

Nye negle med neglesten

Jeg har jo fået nogle neglesten hjem fra eBay, og har lavet negle med dem to gange nu.
Lavede nogle i tirsdags og lavede så nogle nye i dag.

Her er hvilke lakker jeg brugte til at lave det første sæt med.
Depend Base Coat
Top Coat
GOSH Girls On Fire
L'oréal 201.Rose Paradise

Så brugte jeg neglelim (som man kun skal bruge UNDER stenene, aldrig ovenpå, så falmer de i farven)
En fil, skubber, og skærer. 
Og så selvfølgelig neglesten.

Jeg bruger altid håndcreme og negleolie bagefter.

Sådan endte de med at se ud. 
Venstre hånd.

Højre hånd.

Det er de negle jeg lavede i dag. 
Jeg elsker dem, synes selv de er blevet meget elegante.
Venstre hånd.

Højre hånd.
De små turkise blomster er nogle neglesten jeg har fået i en anden pakke, som jeg viser snart. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...