søndag den 2. juni 2013

New in!

Redag var det jo bank dag, og jeg var da også lige et hurtigt smut inde i Helsingør, for at handle lidt tøj og sådan.
Jeg ville have blogget det i går, men der havde jeg tømmermænd og sov hele dagen.

Her er hvad jeg fik købt;

Sød hvid bluse, med en kant, der er mere gennemsigtig.
H&M - 69kr.

Sommertop, som jeg sagtens kunne se ville være perfekt til strand og sådan.
H&M - 79kr.

En basic top, som jeg har fire af nu, og de er så rare at have på. 
H&M - 49kr.

Rouge børste fra M.cosmetics // 59kr.
Stay Matte Pudder (yndlings) // 49kr./stk - men jeg fik dem begge for 49kr. da der var tag 2 for 1.
BB Cream fra Maybelline // 99kr.
Neglelak fra GOSH "Girls on Fire" // 59kr.

Bøjler fra Tiger butikken, der er 5 bøjler for 10kr. 

 Da jeg så kom hjem, nåede jeg lige at komme hjem i tide til postbudet ringede og havde pakker til mig!
Super dejligt!

Først var det mit sæt armbånd som jeg bare har manglet i så lang tid! 
Synes de er så fine! De er lidt stramme, men det er okay.

To søde enkelte armbånd, den ene var dog allerede gået i stykker, virkelig irriterende! 
Men jeg tror godt at den kan laves, jeg satser, fordi jeg gider ikke skulle sende dem tilbage til Kina, det kan slet ikke betale sig! 

Og endelig min hulahopring! Der gik 2 dage fra jeg betalte til den var hjemme hos mig. 
Jeg trænede med den i dag og den er super god! Kunne bare træne i evigheder med den! 
Det er en virkelig sjov og god træning, da den træner alle musklerne i hele maveregionen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...