mandag den 10. juni 2013

M.COSMETICS Trendy

Jeg har fundet mit must-have!
Jeg MÅ og SKAL eje alle børsterne i M.cosmetics Trendy-serien.
M.Cosmetics har tre serier; Silver, Professional & Trendy.
Silver er hvor alle pensler og børster er i sølv, og Professional er de bare i sort med også meget lækre børster. Jeg har haft de fleste børster fra professional serien, men er nu faldet pladask for Trendy, da deres børster simpelthen bare er de blødeste og lækreste!

No.01
Mineral Brush. // 79.95kr.

No.02
Powder Brush. // 69.95kr.

No.03
Rouge Brush. // 59.95kr.
Ejer den allerede, og bruger den til bronze.

No.04
Foundation Brush. //69.95kr.
Ejer den allerede, brugte den meget da jeg gik med foundation, men nu bruger jeg mere BB-cream, og bruger derfor svampe. Men bestemt god! 

No.05
Eye Shadow Brush, Skrå. // 39.95kr.

No.06
Eye Shadow Brush, Smudge. // 39.95kr.

No.07
Concealer Brush. // 39.95kr.

No.08
Kabuki Brush. // 89.95kr.
Ejer også denne, og den bruger jeg til pudder. 
Men den har været brugt til bronze også. Denne børste er velegnet til alt, selv mineral. 

Makeup sponges 2 stk. // 32.95kr.

Makeup sponges 8 stk. // 29.95kr.

Applicatores 3 stk. // 26.95kr.



Mit næste køb er helt klart, en concealer børste, sponges, øjenskygge børsterne og applicators, powder børsten og så tager jeg resten som det kommer. Køber nok først en mineral børste den dag jeg får købt en mineral pudder ;-)

Hvis man skal have alle børsterne kommer det til at koste 580kr. rundet op ;-)
Da jeg allerede har 3 af børsterne skal jeg kun af med 380kr. så er jeg der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...