tirsdag den 4. juni 2013

New in!

Jeg fik besøg af min bedste veninde i går aftes, det er sgu altid hyggeligt!
Vi har ikke set hinanden længe, men når vi ses, er det som om vi aldrig har været væk fra hinanden.
Hun sov hos mig og vi tog op og solede os lidt, og tog så til Helsingør.
Jeg har købt lidt pleje produkter til mit hår, og så har jeg hentet en pakke!

Min kjole, som jeg troede først ville komme om 2-3 uger, var hurtigt ude af døren! 
Den er så smuk synes jeg, og er meget forelsket i den! Glæder mig snart til en anledning ;-)
Nelly//399kr.
Members//119kr. (men den er nok udsolgt nu)

Jeg fik så også købt lidt af mine sommer must-haves, som jeg har skrevet om i dette indlæg.
Dry shampoo//59kr.
Saltwater spray//69kr.
Argan hair oil//79kr.
Glæder mig specielt meget til at prøve hår olien. 

Depend base coat, og en top coat fra et mærke jeg ikke kender. 
Jeg ved at jeg havde svoret jeg ikke vil købe Depend igen, men desværre så var Herômes, W.I.C - mærke udsolgt der hvor jeg plejer at købe dem, som er det eneste sted i Helsingør. Så nu prøver jeg, og bruger den som alternativ indtil jeg kommer til København :D
Depend//25kr. 
Top coat//25kr.

Læbe balsam med solfaktor, som jeg også skrev i mit sommer-musthave-indlæg. 
Jeg er virkelig glad for at der er en lidt højere faktor i, så de ikke tager skade. 
Jeg har allerede prøvet den og det er virkelig lækker at have på, og smøre på. 
Læbe balsam//19kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...