søndag den 30. juni 2013

New in

Tidligere i dag, viste jeg jer et Sneak Peek af hvad jeg havde købt i Matas.
Jeg fik købt godt med hårprodukter!

Her er det;

Min nye yndlings hårfarve mærke. 
Jeg brugte før i tiden altid Syoss, men må sige at Olia, dufter slet ikke af hårfarve, indholdet er i så lækre beholdere, og efterbehandlingen er SÅ blødgørende! 
Helt klart 5 stjerner! 
Den koster 100kr.

Så var der tilbud på sunsilk shampoo og balsam. 
Så jeg blandede lidt forskellige. 
De røde er for farvet hår. 
De orange er for skadet hår.
Den pinklilla er for mat og livløst hår (balsam).
Den blålilla er til tyndt hår, og hjælper altså på volumen (shampoo).
Lige nu bruger jeg de to lilla.
Jeg vil lige vende tilbage med henblik på om de virker.
De koster 13kr.

De havde også tilbud på Gliss, balsam og shampoo og balsamspray til 20kr. 
Jeg havde jo ligesom allerede købt godt med balsam og shampoo, så jeg tænkte at jeg jo egentlig er ved at løbe tør for balsam spray, og ville så købe den i stedet for. 
Glæder mig også til at bruge den. 
20kr.
Så var der også tilbud på nogen af matas striberne, og jeg tænkte at jeg ville købe denne volume booster. Lige nu bruger jeg min tør shampoo som volume, men den er god at gemme, og så bruge denne i stedet for. Den kostede kun 40kr. 

Jeg er løbet tør for body lotion. 
Jeg har ikke tænkt mig at købe flere inde fra The Body Shop. 
For det første er det totale overpriser, så dufter de al for meget, og kan godt påvirke ens parfumes duft. 
De er derudover fyldt med parabener som overhovedet ikke er godt at bruge på huden. 
Jeg købte så en fugtighedsbodylotion, som jeg før har haft og været glad for. 
Jeg købte den uden parfume, så jeg kan dufte af min rigtige parfume. 
45kr.

BB-cream er min yndlings makeup, jeg er simpelthen færdig med foundation da man nemt kommer til at se orange ud. Det er noget helt andet med BB-cream og så gør den så meget godt for ens hud. Jeg har ikke en eneste skønhedsfejl eller urenhed efter jeg er begyndt at bruge den. 
Den var også på tilbud, så købte den, til når jeg løber tør og ikke har penge :D 
Den koster 75kr. lige nu.


Det er alt sammen fra Matas :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...