torsdag den 20. juni 2013

New in

Jeg var jo ude og spise frokost med min veninde i går, og så skulle jeg lige slå tiden lidt ihjel inden jeg skulle i biografen. Så vi gik lidt rundt i byen og duftede til parfumer i flere timer. Så prøvede vi lidt tøj og købte neglelakker. Da jeg kom hjem havde jeg endda også fået en pakke.

Det var pakken; mit "Chanel" armbånd fra eBay.

Den neglelak jeg købte. Desværre så er billedet meget misvisende.
Jeg må tage den på i løbet af weekenden, så jeg kan vise jer den rigtige farve. 
Jeg vil sige den er koral.

Undskyld at billederne er lidt mørke, men jeg købte denne kjole i H&M. 
Den var på tilbud, til 70kr. Jeg prøver lidt på billede to at vise et meget fint udsnit kjolen har. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...