mandag den 24. juni 2013

Parfumer

Jeg synes lige så godt at jeg kunne tage mine parfumer med.
Jeg har netop købt ny parfume i sidste uge.
Jeg er stor fan af at købe ting på tilbud, og Føtex har uden pis nogen ret gode parfumer, til 70kr. nogen gange. Mine veninder og jeg er meget fan af at købe dem.
Jeg har købt to parfumer der før som er lidt efterligninger, den ene af DKNY Delicious (den grønne), jeg har haft den rigtige 3 gange eller sådan noget, og den her er altså også god, og er lidt kraftigere. Så fik jeg den til 70kr. for 100ml.
Så købte jeg en der var en efterligning af Lady Million for 40kr. også for 100ml.
Nu har jeg købte en ny, og ved ikke helt om det er en efterligning af en allerede existerende. Den dufter bare så skønt! Helt sødt og af blomster.

Nå men her kommer de;

Fra venstre:
Den grønne, er efterligningen af DKNY
Replay
Den guld, efterligningen af Lady Million
Den lille runde, DKNY den lyserøde, kan ikke huske hvad den hedder, men den er falmet lidt i farven. 
Pink Ice
Loverdose
Puma


Mine tre yndlings er faktisk de billige!
De dufter bare kraftigere, og så spare man jo penge på dem ;-) 
Pink Ice er den nyeste jeg har tilføjet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...