søndag den 2. juni 2013

Summer must haves! // Beauty

Nu er sommeren jo kommet, og jeg krydser i hvert fald fingre for at det snart bliver varmere!
Når nu det bliver varmere skal man jo huske at passe på sig selv, som jeg også skrev om i dette indlæg.
Jeg har fundet lidt ting som jeg skal have skaffet mig hurtigst muligt!

Argan hair oil, som jeg har hørt rigtig meget godt om! 
Den skulle være enormt plejende for spidser og så videre. 
Matas // 79kr.

Tør shampoo, der findes både i almindelig, men også til mørkt hår, som jeg selvfølgelig skal bruge ;-) 
Det er bare meget smart, hvis man ikke lige orker at vaske hår, da det jo heller ikke er godt at vaske hår hver dag, så er det her en meget god løsning. 
Matas // 59kr.

Saltvandspray, som er rigtig godt til at få volume i sit lidt flade hår, og bare giver at meget godt look. 
Lige nu har jeg en fra Toni&Guy, men den er næsten tom. 
Toni&Guy saltvandsspray, er rigtig god, men den fra striberne er også rigtig god, og lidt mere prisvenlig. 
Matas // 69kr. 

Jeg skrev i det indlæg, som jeg har lagt link til længere oppe, at man skal huske at beskytte sine læber. 
Jeg skal ud og investere i den her tror jeg. 
Den har god høj faktor og er en læbe balsam. 
Matas // 19kr.

Dette er min absolutte yndlings solfaktor. 
Jeg vil kun bruge solspray, og helst den her, da det er invisible protection. 
Den fåes med SPF 10 og 20 - hvis man skal have højere beskyttelse så har Nivea Sun også meget andet udvalg - også i spray. 
Matas // 119kr. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...