søndag den 23. juni 2013

Ansigts- og læbe produkter.

Mine ansigts- og læbe produkter er der ikke så mange af, derfor har jeg slået dem sammen. 




FV:

Rensemaske
Skrubbemaske
De skal bruges sammen.

Ansigtsvand // renser så godt!
Vandfast Øjenmakeupfjerner // Jeg plejer at bruge nivea, da jeg synes at Matas' makeupfjerner er meget olierede. Men der var tilbud på dem og så kostede den det halve af det jeg plejer at give for dem.





FV:
(Har bare taget alle dem jeg havde)

Lip Balm fra Lisbeth Dahl // Man får de blødeste læber, og så dufter den dejligt at fersken.

Stay Glossy fra Rimmel London
Lip Gloss fra Restylane
// Generelt bruger jeg bare ikke lip gloss, synes det er alt for klistret, men jeg har dem da :D

Læbe balsam SPF 25 // Min fortrukne læbepomade for tiden, jeg bruger den udover min 8 hour cream.

Lip Balm fra Oilily // Jeg købte den på færgen, da jeg var i Berlin, men jeg har endnu ikke åbnet den. Har haft den to gange før og synes den er så god, så jeg går og gemmer lidt på den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...