søndag den 24. november 2013

1 måned // Jul // Negle

Nu er der kun en måned tilbage til det er jul!!
Jeg har glædet mig siden oktober.
Normalt er jeg ret ligeglad med jul, men i år har jeg glædet mig helt vildt, jeg ved ikke rigtig hvorfor.
Men jeg har i den anledning fundet lidt negle man kan lave i til jul.
Jule negle kan være rigtig søde med snemænd og juletræer og hvad man ellers kan finde på at klistre på.
Jeg synes dog at det samtidig godt kan blive lidt for barnligt, og nogen gange decideret grimt.
En ting der dog er virkelig fint og smukt i mine øjne, er snefnug. Det er noget af det smukkeste, og sne er en af mine yndlingsting ved julen! Så længe det kun er i julen.
Så de nedenstående billeder er meget præget af forskellige måder at lave snefnug-negle på.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...