torsdag den 14. november 2013

Jeg er lidt en nød!

Jeg er lidt en nød der ikke helt kan få den her November Challenge til at fungere!
Men der er lidt meget med skole, og venner og forhold der skal plejes først, så skulle jeg lige have mit kørekort og nogen gange er der ikke nok timer i døgnet til alting, hvilket I sikkert godt kender.

Jeg skal nok prøve, prøve, prøve at få blogget hver dag.

Jeg fik mit valgkort ind af døren i går, og når man får sit første valgkort og sit første kørekort på samme uge, føler man sig lige pludselig meget voksen!

Ellers så bruger jeg det meste af tiden sammen med min dejlige veninde, Emma, og vi glæder os for sindsygt til jul! Vi går og planlægger gaver og juleshopping og julepyntning, og hyggelige gåture i sneen. Nu skal jeg selvfølgelig nok få lavet lidt indlæg til bloggen, til i weekenden og næste uge.

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...