torsdag den 28. november 2013

Thanksgiving

Jeg tænkte at jeg lige ville snakke lidt om thanksgiving.
Jeg ved godt at det er en amerikansk tradition, og vi ikke fejre den i Danmark.
Men ærlig talt så synes jeg at det er ret vigtigt en gang i mellem lige at tænke over, hvad man er taknemlig for, og takke dem der er i ens liv.

Jeg er meget taknemlig for alle de muligheder vi har i Danmark. Sådan noget som et gratis uddannelsessymstem. Jeg er meget taknemlig for at jeg kan få min uddannelse uden at skulle betale for det.

Jeg er taknemlig af helveds til for min fantastiske familie. De støtter mig i alt. De er stolte af mig nærmest uanset hvad jeg gør. Det er bl.a. en af de ting jeg elsker ved julen. Det at man kan give gaver til dem man elsker.

Jeg er taknemlig for min fantastiske veninde, Emma. Som altid er der for mig. Altid bakker mig op, stoler på mig. Hun tror på mig når jeg ikke selv gør. Hun er så fantastisk fordi hun kan holde mig ud, når jeg går helt amok og alle følelserne løber af med mig. Så sidder hun bare helt stille ved siden af mig og aer mig over ryggen. Og bagefter, ser hun på mig som om intet var sket, og som om jeg ikke er helt fra den.

Jeg er taknemlig for min kæreste. Min helt fantastiske kæreste. Som kan få mig til at grine som et lille barn igen. Han gør mig tryg og som altid beskytter mig, også nogen gange uden grund. Han holder mig helt tæt også i søvne. Han er den bedste.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...