torsdag den 21. november 2013

I dag

I dag skulle jeg møde klokken 10.
Min lillebror fik hjernerystelse i går, så jeg skulle lige kigge efter ham i morges, i mens min far kørte min søster i skole. Da jeg så var klar til at tage i skole, og bare ventede på at det var tid til at gå hen til toget, fik jeg besked fra facebook, hvor en fra min klasse skrev; at Natur geografi var aflyst. Hvilket vi skulle have hele dagen.
Så jeg tjekkede hurtigt mit skema, og ganske rigtigt. Alle vores timer i dag var aflyst. Det er anden gang inde for 2 uger det er sket.
Men til gengæld har jeg så rigtig kunne hygge med min lillebror i dag.
Jeg har bagt kage til ham og læst historie for ham.
Jeg har selv prøvet at have hjernerystelse, og det er helt forfærdelig kedeligt!
Jeg var ikke så god til ikke at bruge computer og min telefon, hvilket har resulteret i at jeg nogen gange for virkelig kraftige hovedepiner, og nogen gange også migræne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...