mandag den 11. november 2013

I dag

I dag har været en helt fantastisk dag! Faktisk så god at den ikke kan overgåes af nogen anden dag - også selvom det er mandag!
Jeg havde virkelig svært ved at stå op, men det lykkedes mig endelig efter at snooze alarmen i en halv time! Da jeg så var klar til at gå - lidt for sent på den - fik jeg besked om at vores første modul var aflyst! Så jeg lagde mig ned for at sove videre.
Da jeg så stod op kl 9 og tog toget, og nåede ind til Helsingør, nåede jeg ikke min bus, hvilket rent faktisk var et held, da det så viste sig at alle vores moduler i dag var blevet aflyst!

Så jeg tog hjem til Emma og så hyggede vi os lidt, og så tog jeg til køreprøve.......

Og jeg bestod!!!



Nu vil jeg så lave lidt indlæg til jer, og så ellers bare slappe af! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...