tirsdag den 5. november 2013

"Elsk maden"

Min mor fik d. 1 November udgivet sin anden bog, men sin første kogebog.
Jeg har været med til at tage nogen billeder til den.
Jeg ville vise jer nogen billeder, men de er desværre bare taget med iPhone da jeg har glemt mit kamera, hjemme hos hende efter receptionen.

Forsiden

Tilføj billedtekst


Det øverste billede har jeg taget.

Dette billede har jeg også taget.

Hvis man kan se det, så er dette billede taget på en mave, min mave.
Der er ingen symbolik i det eller noget, men kun for billedets skyld.

Min smukke mor

Bagside ord. 

Bogen koster 150kr. og er altså en perfekt julegaveidé til mor, søster, moster eller bedstemor. 
Der er rigtig mange gode og sunde opskrifter i. Selvom de er sunde smager de fantastisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...