fredag den 15. november 2013

Wanties // hårolier

Nu har jeg jo bestilt noget fra iHerb.com og som jeg sagde tidligere, hvis leveringen er god så bestiller jeg gerne noget derfra igen.
Her er noget af det som jeg blandt andet godt kunne finde på at bestille;

Macadamia olie skal bruges på samme måde som mandel olie. 
Jeg kunne så godt tænke mig at finde ud af hvilken af disse to, der har bedst funktion for mit hår. 
Køb den her // LINK

Abricos olie er egentlig primært for ældende hud, men det er altid godt at forbygge. 
Den er rigtig god til tørt hår, og til tør hud. 
Til huden drypper man bare lidt dråber ud på huden i badet, og massere det ind, og skyller af bagefter. 
til tørt hår er det bare noget med at dryppe lidt af det på håndfladen og så "stryge" det af håret retning selvfølgelig. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...