lørdag den 9. november 2013

Julegave til hende.

Så er der også lidt julegave idéer til sin søster, veninde, kæreste eller evt. mor, moster osv.
Der er nogen af tingene som jeg selv ønsker mig, som kommer på bloggen senere i dag. Men der er også nogen af tingene som jeg overvejer at købe til min søster og min veninde.


Bellevue velvære for hende. Det gad jeg virkelig godt selv at prøve, det lyder helt skønt. Helt sikkert en gave som en kvinde i alle aldre kan bruge! // LINK

DKNY Fresh Blossom gaveæske, findes i 3 varianter. og de dufter alle sammen helt fantastisk! Nu kan du så få parfume og body lotion sammen, til en ret billig pris. // LINK

Gosh eye Shadow palette er simpelthen fantastisk! Den ønsker jeg mig selv, det er jo et must som pige at have sådan en! // LINK

Nu har jeg selv en tangle teezer, og det er enormt billigt, så det er en virkelig god gave idé - alle piger kan bruge den. // LINK

L'Oréal False Lash Telescopic Mascara er jo en af mine yndlings! Så den kan jeg varmt anbefale! // LINK

Chloé - Chloé er sammen med Juicy Couture, en ad mine yndlings! JEG ELSKER DEN! 
Jeg prøver hver måned at spare sammen til den, det lykkedes bare aldrig, den er nemlig lidt dyr! Måske jeg køber den næste gang jeg skal ud og rejse. // LINK

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...