fredag den 15. november 2013

Just ordered // Hårolie

Jeg har netop bestilt lidt lækkerier hjem fra iHerb.com - Jeg har bestilt nogen hårolier, som virkelig er billige! Hvis alt går godt med levering er det bestemt ikke sidste gang jeg handler der.
Man skal dog huske at de sender udenfor EU og derfor skal man holde sine ordre på under 80kr. hvis man altså vil undgå kedelig told!

Argan olie, som er god for både hud og hår. 
Nu har jeg så bestilt denne som er 100% naturlig og ren arganolie, istedet for den som jeg har fra matas. 
Køb den her // LINK

Mandel olie er rigtig godt at bruge lidt ligesom en balsam, hvis man massere den ind i håret først og så vasker med shampoo efter. Det er også godt imod tør hud, som man kan få herom vinteren. 
Køb den her // LINK


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...